duminică, noiembrie 28, 2010

30-31 Octombrie, Roma



În zilele de 30-31 octombrie 2010 patru membri ai Acţiunii Catolice din România, Bernadeta Farţade-Gabor (vicepreşedinte sector copii), Raluca Fernea (consilier național pentru sectorul copii), Ana Maria Cobzaru (consilier național pentru sectorul copii), Veronica Ilie (vicepreşedinte ASTRU Târgu Mureş), însoţiţi de asistentul spiritual naţional pentru sectorul copii al Acțiunii Catolice din România – Pr. Florin-Petru Sescu, au participat la Roma, în piaţa “San Pietro” şi Bazilica ”San Paolo”, la Întâlnirea copiilor şi adolescenţilor din Acţiunea Catolică cu Papa Benedict al XVI-lea


Prin bunăvoinţa lui Dumnezeu am avut ocazia să fac parte din delegaţia Acțiunii Catolice din România, care a onorat invitaţia Acţiunii Catolice din Italia pentru participarea la Întâlnirea copiilor şi adolescenţilor cu Sfântul Părinte. În cele 4 zile am descoperit Roma, acest muzeu în aer liber care te încântă pe plan spiritual dar îţi “distruge” picioarele, traversând centrul istoric dintr-un capăt în altul. Însă cel mai important moment a fost întâlnirea cu Sfântul Părinte Papa Benedict, căruia am avut ocazia să-i încredinţez prin rugăciune toate gândurile mele, de la doar câţiva metri depărtare, ca prin voia Tatălui ceresc ele să fie ascultate. Nu ştiu cum aş fi reacţionat în locul Anei la acel “baciamano”, salutul personal făcut către Sfântul Părinte. La întoarcere Ana nu mai avea glas, dar nici culoare, iar tremurul mâinilor ei m-au făcut să conştientizez, pentru o clipă, cât de mari sunt harurile pe care le-am primit. Datoria mea şi a noastră este să împărtăşim aceste haruri lumii şi să nu uităm că bucuria pe care o simţim în mângâierea spirituală trece dincolo de simpla voluptate a atingerii. Am avut marea bucurie să văd peste 100 de mii de tineri uniţi pentru un singur scop: să devenim mari împreună (diventiamo grandi insieme) şi să ajutăm la îndeplinirea misiunii Bisericii în societate. Am reuşit să evadez pentru scurt timp din cotidian şi să constat cu încântare, dar şi cu uimire că în zilele noastre, în care prioritar este “să placi lumii”, există atât de mulţi tineri care aleg să fie prieteni ai lui Cristos. Mulţumim din suflet membrilor Acţiunii Catolice din Italia care s-au îngrijit ca totul să fie perfect. Domnul să ne binecuvânteze pe toţi ! (Veronica Ilie)



Detalii

Articol ACRO

Album foto

Niciun comentariu: