vineri, noiembrie 21, 2008

Fecioara Maria de la Guadalupe



Ziua de 17 noiembrie ne-a prilejuit întâlnirea cu icoana Fecioarei Maria de la Guadalupe. Pentru mulţi din mebrii grupului nostru aceasta a fost un moment al revederii, icoana fiind în mijlocul tîrgumureşenilor în anul trecut.

De această dată, întâlnirea s-a derulat în biserica greco-catolică din Teiuş. Răspunzând invitaţiei părintelui paroh şi a grupului de tineri din localitate , am susţinut ora de adoraţie în cinstea Fecioarei Maria, mulţumindu-i astfel pentru protecţia şi sprijinul pe care ni le oferă zilnic.

Detalii suplimentare despre această icoană miraculoasă puteţi citi accesând pagina Asociaţiei Darul Vieţii.

Aş vrea să spun şi eu da, Marie, mama mea
Toată numai ascultare şi plină de har
Aş vrea să spun şi eu da, Marie , paza mea
Fericită mamă a Domnului

1.Când totul e-ntunecat, Tu faci să fie iar zi
Ne-arăţi că printr-un da întreaga viaţă se poate schimba

2.Asemenea unei flori ce se deschide-n zori
Încrederea Ţi-ai dăruit, şi din belşug Domnul Te-a răsplătit

3.Când tot pământul e-nchis de-al mâinilor lui egoism
Tu ne-aminteşti zi de zi că drumul speranţei deschis poate fi


Niciun comentariu: