duminică, iulie 02, 2006

Repetiţia e mama învăţăturii

2 iulie 2006... jurnal de bord...orele 11...ne decidem să repetăm experienţa piscicolă...ca pretext pentru repetiţiile scenetei ce o vom prezenta la Şumuleu (ne trebuie decor) şi a orei de adoraţie de joi ( ne trebuie actori tineri)...deci, doritorii sunt asteptaţi cu braţele larg deschise... voi reveni cu detalii şi poze curând...

Revin cu detalii, dar imaginile ne sunt întipărite doar pe retină şi prin fişierele memoriei...
orele 23...ne-am intors osteniţi...are balta peşte...noi am ajuns doar 6...puţini dar bine organizaţi... pe departamente şi secţii...departamentul pescuit, secţia râme, responsabil Mircea...secţia capturi record responsabilă Vero...secţia cercetare statistică şi calcul probalistic ( a se citi jucat table ) Vali, Mony, Andreea şi eu...
Am trecut apoi la lucruri mai serioase...secţia culturală s-a ocupat de cititul cărţilor...aici, din solidaritate le-am citit prin rotaţie pe toate cele 32 din pachet...
În concluzie, o zi reuşită, ferită de picături de ploaie... ceva stropi au apărut, dar puteau să fie de la avioane...

Niciun comentariu: